Даведка +375 (17) 340 66 22

Факс +375 (17) 341-46-06

Платныя паслугі +375 (17) 341-19-70

Выклік лекара на дом +375 (17) 291-57-51

Даведка +375 (17) 340 66 22

Факс +375 (17) 341-46-06

Платныя паслугі +375 (17) 341-19-70

Выклік лекара на дом +375 (17) 291-57-51

Асабісты прыём

Галоўны ўрач паліклінікі, намеснік галоўнага ўрача па медыцынскай частцы, загадчыкі структурнымі падраздзяленнямі праводзяць прыём грамадзян па ўстаноўленым графіку. Пры вусным звароце названыя асобы павінны прад'явіць дакумент, які сведчыць асобу, а прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Калі для вырашэння пытання, выкладзенага ў вусным звароце і адносіцца да кампетэнцыі паліклінікі, патрабуюцца дадатковае вывучэнне і праверка, зварот выкладаецца заяўнікам у пісьмовай форме і падлягае разгляду ў парадку, вызначаным для пісьмовых зваротаў.

Прыём вядзецца без папярэдняга запісу.

Паўторныя звароты, калі яны ўжо былі разгледжаны па сутнасці і ў іх не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці, разгляду не падлягаюць. Пры гэтым заяўніку пісьмова паведамляецца, што паўторны яго зварот неабгрунтаваны, і перапіска з ім па гэтым пытанні спыняецца.

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не змяшчаюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не змяшчаюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • ўтрымліваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, Грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, Крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, які вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • ўтрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі паліклінікі;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спыненая перапіска.

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 23 ліпеня 2012 г. № 667 " аб некаторых пытаннях працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб"

НАШ АДРАС


г. Мінск, вул. Шышкіна, д. 24.

Час працы

пн.-пт.: з 07:00 да 20:00
сб.: з 08:30 да 15:00 (у летні перыяд)
сб.: з 08:30 да 16:00 (у зімовы перыяд)

Даведка
+375 (17) 340 66 22

© УЗ "10 Городская детская клиническая поликлиника", 2020