Даведка +375 (17) 340 66 22

Факс +375 (17) 341-46-06

Платныя паслугі +375 (17) 341-19-70

Выклік лекара на дом +375 (17) 291-57-51

Даведка +375 (17) 340 66 22

Факс +375 (17) 341-46-06

Платныя паслугі +375 (17) 341-19-70

Выклік лекара на дом +375 (17) 291-57-51

Электронны зварот

Разгляд зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З" Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб " (Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь, № 2/1852 ад 19 ліпеня 2011 г.).

Звароты (прапановы, заявы, скаргі) грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама юрыдычных асоб, незалежна ад таго, у які дзяржаўны орган ці іншую арганізацыю яны паступілі, першапачаткова падлягаюць разгляду па сутнасці ў адпаведнасці з кампетэнцыяй:

  • у мясцовых выканаўчых і распарадчых органах, падпарадкаваных ім арганізацыях, тэрытарыяльных падраздзяленнях (органах) і арганізацыях, падпарадкаваных або якія ўваходзяць у склад (сістэму) рэспубліканскіх органаў дзяржаўнага кіравання і дзяржаўных арганізацый, падпарадкаваных Ураду, іншым дзяржаўным органам, іншым арганізацыям, якія ажыццяўляюць сваю дзейнасць і размешчаны ў межах той адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі пытанні, выкладзеныя ў зваротах;
  • у іншых дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, калі пытанні, выкладзеныя ў зваротах, адносяцца да выключнай кампетэнцыі гэтых органаў або арганізацый.

Пералік дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, адказных за разгляд зваротаў па сутнасці ў асобных сферах жыццядзейнасці насельніцтва зацверджаны Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 года № 498 "Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб"»

Звароты падаюцца заяўнікамі на беларускай або рускай мове ў пісьмовай ці электроннай форме.

Электронныя звароты

Электронны зварот у паліклініку падаецца шляхам запаўнення спецыяльнай формы, размешчанай на сайце паліклінікі.

Электронныя звароты грамадзян павінны змяшчаць:

  • найменне ўстановы аховы здароўя альбо пасада службовай асобы, якім накіраваны зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (вучобы);
  • выклад сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронныя звароты юрыдычных асоб павінны ўтрымліваць:

  • найменне ўстановы аховы здароўя альбо пасада службовай асобы, якім накіраваны зварот;
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • выклад сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўнікаў, указаны пры рэгістрацыі электроннага звароту.

Для запаўнення формы электроннага звароту націсніце на размешчаныя ніжэй спасылкі

  1. Электронныя звароты грамадзян
  2. Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не змяшчаюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не змяшчаюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • ўтрымліваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, Грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, Крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, які вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • ўтрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі паліклінікі;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спыненая перапіска.

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 23 ліпеня 2012 г. № 667 " аб некаторых пытаннях працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб"

НАШ АДРАС


г. Мінск, вул. Шышкіна, д. 24.

Час працы

пн.-пт.: з 07:00 да 20:00
сб.: з 08:30 да 15:00 (у летні перыяд)
сб.: з 08:30 да 16:00 (у зімовы перыяд)

Даведка
+375 (17) 340 66 22

© УЗ "10 Городская детская клиническая поликлиника", 2020